سایه چشم
?????????
?????? ??

پویان ? وبلاگ.این وبلاگ برای ارائه مطالب به دانشجویان ساختم و امیدوارم مطالب وبلاگ مورد استفاده شما قرار بگیره 09301011105
????? : poyan24@gmail.com



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 640
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 640
بازدید ماه : 1647
بازدید کل : 80287
تعداد مطالب : 756
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت


?
???????: پویان |
دو شنبه 29 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

زدن سایه چشم

وقتی با توجه به ترکیبات صورت ، رنگ و نوع پوست ، رنگ آمیزی چشمان ، از مواد آرایشی درست بهره بریم ، جذابیت را برای خود به ارمغان آورده ایم. کسانی که دارای :
۱__چشمانی به رنگ آبی هستند برای جذابیت بیشتر چشم از سایه هایی به رنگ : خاکستری ، خاکستری آبی، قهوه ای ، شتری استفاده نمایند.



۲__کسانی که چشمانی به رنگ قهوه ای یا مشکی دارند می توانند از سایه هایی به رنگ : خاکستری سیر ، روشن ، قهوه ای سیر ، روشن ، آبی استفاده نمایند.

۳__کسانی که چشمانی به رنگ سبز دارند می توانند از سایه هایی به رنگ :صورتی روشن ، سبز خیلی روشن ، قهوه ای روشن استفاده نمایند.


سایه هایی که به رنگ تیره هستند چشم را کوچکتر و سایه هایی که روشن هستند چشم را درشتر نشان می دهند. به هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود : ابتدا کل پلک را یعنی از گوشه داخلی چشم تا گوشه خارجی از روشنترین سایه ، اواسط پلک رنگ متوسط و گوشه خارجی چشم را از تیره ترین رنگ استفاده می کنند تا عمق چشم بیشتر به نظر آید. رنگ ها باید خوب در هم ترکیب شوند ونباید مرز بین آنها چشمگیر باشد. به هنگام آرایش باید از نور خوب بهره برد ، برای سایه زدن برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید سر را به عقب خم کنید تا به وضوح تناسب رنگ را بتوانید بر روی پلک ایجاد نمایید
__________________

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






????????: سایه چشم, سایه زدن, سایه چشم زدن, ,

?
????? ?????

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

?????
????????
?? ??? ????
????????